কঁঠালৰ বিষয়ে

কঁঠাল গছ (Artocarpus heterophyllus) গ্রীষ্মমণ্ডলীয় এছিয়াৰ স্থানীয় এবিধ বৃহৎ চিৰসেউজ গছ। ই বিশ্বৰ ভিতৰতে আটাইতকৈ ডাঙৰ গছৰ পৰা উৎপন্ন হোৱা ফল, ইয়াৰ ওজন ৮০ পাউণ্ড (৩৫ কিলোগ্ৰাম) পৰ্যন্ত হয়। কঁঠালৰ সূক্ষ্ম মিঠা আৰু ফলৰ সোৱাদ থাকে। ইয়াৰ সোৱাদ আপেল, আনাৰস, আম আৰু কলকে ধৰি ফলৰ সংমিশ্ৰণৰ দৰেই বুলি কোৱা হৈছে।

কঁঠাল গছ একচিয়াল, অৰ্থাৎ একেটা গছতে ইহঁতৰ মতা আৰু মাইকী দুয়োটা ফুল থাকে। ফুলবোৰ সৰু আৰু সেউজীয়া ৰঙৰ আৰু গছৰ ডাল আৰু ডালত থুপকৈ বহন কৰা হয়। ফল পূৰঠ হ’বলৈ প্ৰায় ৬-৯ মাহ সময় লাগে, আৰু ইয়াক পকা বা অপকীয়াকৈ খাব পাৰি।

কঁঠাল হৈছে বহুমুখী ফল যিটো সতেজ, ৰন্ধা বা টিনত ভৰাই খাব পাৰি। ইয়াত ভিটামিন চি আৰু এৰ লগতে পটাছিয়াম আৰু ফাইবাৰৰ ভাল উৎস। জেকফ্ৰুট প্ৰটিনৰ ভাল উৎসও, যাৰ বাবে ই নিৰামিষভোজী আৰু নিৰামিষভোজীৰ বাবে মাংসৰ বিকল্প হিচাপে জনপ্ৰিয়।

কঁঠালৰ কিছুমান স্বাস্থ্য উপকাৰিতা আগবঢ়োৱা হ’ল:

আঁহৰ পৰিমাণ বেছি: কঁঠাল আঁহৰ এক উত্তম উৎস, যিয়ে পাচন নিয়ন্ত্ৰণত সহায় কৰিব পাৰে আৰু আন্ত্ৰিক স্বাস্থ্যৰ উন্নতি সাধন কৰিব পাৰে।
কম কেলৰিযুক্ত: কঁঠাল কম কেলৰিযুক্ত খাদ্য, যাৰ বাবে যিসকল লোকে ওজন কমাবলৈ বা স্বাস্থ্যসন্মত ওজন বজাই ৰাখিবলৈ চেষ্টা কৰে তেওঁলোকৰ বাবে ই এক উত্তম পছন্দ।
পটাছিয়ামৰ পৰিমাণ বেছি: কঁঠালত পটাছিয়ামৰ উত্তম উৎস, যিটো হৃদযন্ত্ৰৰ স্বাস্থ্যৰ বাবে এক গুৰুত্বপূৰ্ণ খনিজ পদাৰ্থ।
ভিটামিন চিৰ পৰিমাণ বেছি: কঁঠালত ভিটামিন চিৰ উত্তম উৎস, যিটো এটা গুৰুত্বপূৰ্ণ এন্টিঅক্সিডেন্ট যিয়ে শৰীৰক ক্ষতিৰ পৰা ৰক্ষা কৰাত সহায় কৰিব পাৰে।
গ্রীষ্মমণ্ডলীয় জলবায়ুত কঁঠাল গছ গজা সহজ৷ ইহঁতে সম্পূৰ্ণ ৰ’দ আৰু ভালদৰে পানী ওলাই যোৱা মাটি পছন্দ কৰে। বীজৰ পৰা বা কলমৰ পৰা কঁঠাল গছৰ বংশবৃদ্ধি কৰিব পাৰি।

যদি আপুনি কঠাল গছ খেতি কৰিবলৈ আগ্ৰহী তেন্তে কেইটামান কথা মনত ৰখা উচিত। প্ৰথমতে কঁঠাল গছৰ বাবে যথেষ্ট ঠাইৰ প্ৰয়োজন। ৭০ ফুট ওখ আৰু ৫০ ফুট বহল হ’ব পাৰে। দ্বিতীয়তে, কঠাল গছ ঠাণ্ডা সহনশীল নহয়। ৪০ ডিগ্ৰী ফাৰেনহাইটৰ তলৰ উষ্ণতাত ইহঁতে জীয়াই নাথাকিব। তৃতীয়তে, কঁঠাল গছৰ ফল দিবলৈ বহু সময় লাগে। এজোপা কঠাল গছৰ ফল উৎপাদন আৰম্ভ হ’বলৈ ৩-৫ বছৰ সময় লাগিব পাৰে।

এই প্ৰত্যাহ্বানসমূহৰ মাজতো কঠাল গছ যিকোনো গ্রীষ্মমণ্ডলীয় বাগিচাৰ বাবে এক মূল্যৱান সংযোজন৷ সুস্বাদু ফল উৎপন্ন হোৱা ধুনীয়া গছ। যদি আপোনাৰ হাতত ঠাই আৰু ধৈৰ্য্য থাকে তেন্তে কঠাল গছ খেতি কৰাটো এক পুৰস্কাৰজনক অভিজ্ঞতা হ’ব পাৰে।

Leave a Comment