গুড়ৰ উপকাৰিতা

গুড় হৈছে চুপাৰি বা খেজুৰৰ ৰসৰ পৰা তৈয়াৰী প্ৰাকৃতিক মিঠাই। ইয়াত আইৰণ, পটাছিয়াম, কেলচিয়াম, মেগনেছিয়াম, আৰু অন্যান্য পুষ্টিকৰ উপাদানৰ উত্তম উৎস। গুড়ৰ বহুতো স্বাস্থ্য উপকাৰীতা আছে, য’ত আছে:

হজম শক্তি উন্নত কৰে: গুড় আঁহৰ ভাল উৎস, যিয়ে পাচনতন্ত্ৰ সুস্থ কৰি ৰখাত সহায় কৰে। ইয়াৰ উপৰিও ইয়াত এনে এনজাইম থাকে যিয়ে খাদ্য ভাঙি পেলোৱাত সহায় কৰে আৰু পুষ্টিকৰ পদাৰ্থ শোষণ উন্নত কৰে।
শক্তিৰ মাত্ৰা বৃদ্ধি কৰে: গুড় গ্লুক’জৰ এটা ভাল উৎস, যিটো দ্ৰুত মুক্ত শক্তিৰ উৎস। ই শক্তিৰ মাত্ৰা উন্নত কৰাত সহায় কৰিব পাৰে আৰু ভাগৰ ৰোধ কৰিব পাৰে।
ৰোগ প্ৰতিৰোধ ক্ষমতা শক্তিশালী কৰে: গুড় এন্টিঅক্সিডেন্টৰ এক উত্তম উৎস, যিয়ে ফ্ৰী ৰেডিকেলৰ পৰা শৰীৰক ক্ষতিৰ পৰা ৰক্ষা কৰাত সহায় কৰে। ফ্ৰী ৰেডিকেলৰ সৈতে কেন্সাৰ আৰু হৃদৰোগকে ধৰি কেইবাটাও দীৰ্ঘদিনীয়া ৰোগৰ সম্পৰ্ক আছে।
ওজন হ্ৰাস কৰাত সহায়ক: গুড় আঁহৰ এক উত্তম উৎস, যিয়ে তৃপ্তি বৃদ্ধি কৰাত সহায় কৰিব পাৰে আৰু কেলৰি গ্ৰহণ হ্ৰাস কৰিব পাৰে। ইয়াৰ উপৰিও ই পটাছিয়ামৰ এক উত্তম উৎস, যিয়ে তেজত চেনিৰ মাত্ৰা নিয়ন্ত্ৰণ কৰাত সহায় কৰিব পাৰে আৰু ওজন হ্ৰাস কৰাত সহায় কৰিব পাৰে।
ছালৰ স্বাস্থ্য উন্নত কৰেঃ গুড়ত ভিটামিন আৰু খনিজ পদাৰ্থৰ উত্তম উৎস যিয়ে ছালৰ স্বাস্থ্যৰ বাবে উপকাৰী। ই ছালৰ ৰং উন্নত কৰাত সহায় কৰিব পাৰে, দাগ কমোৱাত সহায় কৰিব পাৰে, আৰু ছালখনক ক্ষতিৰ পৰা ৰক্ষা কৰিব পাৰে।
কাহ আৰু চৰ্দিৰ পৰা উপশম পায়: গুড়ত ভিটামিন চিৰ উত্তম উৎস, যিয়ে ৰোগ প্ৰতিৰোধ ক্ষমতা বৃদ্ধি কৰাত সহায় কৰে আৰু সংক্ৰমণৰ বিৰুদ্ধে যুঁজ দিয়ে। ডিঙিৰ বিষ শান্ত কৰাৰ লগতে কাহৰ পৰা উপশম পোৱাতো সহায় কৰিব পাৰে।
ৰক্তচাপ নিয়ন্ত্ৰণ কৰে: গুড়ত পটাছিয়ামৰ উত্তম উৎস, যিয়ে ৰক্তচাপ নিয়ন্ত্ৰণ কৰাত সহায় কৰে। পটাছিয়ামে শৰীৰত ছডিয়ামৰ প্ৰভাৱৰ ভাৰসাম্য ৰক্ষা কৰাত সহায় কৰে, যাৰ ফলত উচ্চ ৰক্তচাপ হ’ব পাৰে।
ৰক্তহীনতাৰ চিকিৎসা: গুড়ত আইৰণৰ উত্তম উৎস, যিটো ৰক্তকণিকা উৎপাদনৰ বাবে অতি প্ৰয়োজনীয়। ৰক্তকণিকাবোৰে সমগ্ৰ শৰীৰত অক্সিজেন কঢ়িয়াই লৈ যায়, গতিকে আইৰণৰ অভাৱ হ’লে ৰক্তহীনতা হ’ব পাৰে।
গুড় এবিধ স্বাস্থ্যকৰ মিঠাই যিটো পৰিমিতভাৱে উপভোগ কৰিব পাৰি। ডায়েবেটিছ বা অন্যান্য স্বাস্থ্যজনিত অৱস্থাত থকা লোকৰ বাবে ই এক উত্তম পছন্দ, যাৰ বাবে কম চেনিযুক্ত খাদ্যৰ প্ৰয়োজন হয়।

কিন্তু এটা কথা মন কৰিবলগীয়া যে গুৰ এতিয়াও চেনি, আৰু ইয়াৰ অত্যধিক পৰিমাণে ওজন বৃদ্ধিৰ লগতে অন্যান্য স্বাস্থ্যজনিত সমস্যাৰ সৃষ্টি কৰিব পাৰে। প্ৰাপ্তবয়স্কৰ বাবে দৈনিক গুড় খোৱাৰ পৰামৰ্শ ২-৩ চামুচ।

যদি আপুনি আপোনাৰ খাদ্যত গুড় যোগ কৰাৰ কথা চিন্তা কৰিছে তেন্তে প্ৰথমে চিকিৎসক বা পঞ্জীয়নভুক্ত খাদ্য বিশেষজ্ঞৰ সৈতে কথা পতাটো গুৰুত্বপূৰ্ণ। গুড় আপোনাৰ বাবে উপযুক্ত নে নহয় আৰু কিমান খাব লাগে সেইটো নিৰ্ণয় কৰাত সহায় কৰিব পাৰে।

Leave a Comment